kontraktansvarlig til leasingselskab

Vil du være kontraktansvarlig i et leasingselskab drevet af ordentlighed? (lukket for ansøgninger)

Vi modtager ikke længere ansøgninger til denne stilling.

Tak for din interesse.

Er du vores nye kontraktansvarlig?

Kunne du tænke dig en nøglerolle i et leasingselskab drevet af ordentlighed og sunde værdier både udad- og indadtil? Og trives du i en administrativ funktion, hvor punktlighed og akkuratesse er helt afgørende for opgaveløsningen?

Så er det måske dig, vi leder efter. 

Det kommer du til at arbejde med.

I Flexto leverer vi flexleasing af premiumbiler til bilglade danskere i hele landet.   

Når en kunde skal have en ny bil eller forlænge leasingaftalen på sin nuværende bil, skal der ske 3 ting: 

  1. Bilens registreringsafgift skal beregnes eller genberegnes
  2. Der skal udarbejdes en leasingkontrakt, som kunden skal have tilsendt og underskrevet.
  3. Den nye leasingkontrakt skal registreres i MOTORstyrelsens system DMR. 

Din primære arbejdsopgave bliver at sikre de 3 ovenstående, og at alt i den forbindelse sker korrekt og rettidigt. 

Desuden vil du varetage kundeservice, hvor kunder ringer eller skriver ind med spørgsmål vedrørende deres kontrakter og biler (kendskab til biler er ikke en forudsætning). Kort sagt har vi brug for dig, der kan sikre, at der er styr på de knap 600 leasingkontrakter i vores portefølje, samt yde god og imødekommende kundeservice.

Du vil have et tæt samarbejde med især vores 3 leasingrådgivere men også resten af holdet, som arbejder med hhv. ledelse og udvikling, bogføring samt kommunikation og markedsføring. 

Så vidt tiden tillader det, vil der være overlap mellem dig og fratrædende medarbejder. Under alle omstændigheder vil vi sørge for, at du får en grundig oplæring i opgaverne.

Kontakt

medarbejdere-7-of-9

Dét får du hos os.

Fleksibilitet2

Fleksibilitet

Som udgangspunkt ligger din arbejdstid på hverdage og inden for almindelig kontortid. Men der er gode muligheder for fleksibilitet, og vi har respekt for, at arbejdet også skal harmonere med dit privatliv.

home

Work from home

Der er mulighed for planlagte hjemmearbejdsdage.

Firmabil

Mulighed for firmabil som en del af lønpakken.

Attraktiv løn og pension

Attraktiv løn + arbejdsgiverbetalt pension samt tilbud om uvildig, ekstern pensionsrådgivning

Udviklingsmuligheder

Udviklingsmuligheder

Vi ønsker at investere i vores medarbejdere og deres personlige og faglige udvikling. Du vil løbende blive tilbudt diverse kurser, ligesom vi altid er lydhør over for dine forslag.

Frokost

Formiddags- og frokostordning

Vi spiser fælles formiddagsmad hver dag
kl. 9 og får fælles frokost kl. 12. Vores køkkendame sørger for lækker, varieret og sund kost hver dag.    

Samarbejde_2

Tæt samarbejde

En spændende mulighed for at arbejde i et mindre men tæt samarbejdende team.

Gaatur

Ugentlig gåtur

Planlagt (men valgfri) 30 min. gåtur en gang om ugen.

Sociale-arrangementer@2x

Sociale arrangementer

Sociale arrangementer og en aktiv personaleforening der sørger for gode, fælles arrangementer hen over året.   

Moderne faciliteter

En plads i helt nybyggede, lækre og moderne faciliteter. Vi sidder i storrumskontor for at bevare sammenholdet og samarbejdet, men der er gode mulighed for at trække sig og få ro.

Sundhedsforsikring2

Sundhedsforsikring

Du får arbejdsgiverbetalt sundhedsforsikring.

Kort

Let adgang

Kontoret ligger 5 minutters kørsel fra E45, hvad enten du kommer nord- eller sydfra. 

Kan du se dig selv i nedenstående?

Så er det måske dig, vi søger:

  • Du er vant til og trives med administrative opgaver, hvor punktlighed og akkuratesse har stor betydning.
  • Du er god til at forklare dig på skrift og i tale. Du vil få mange kunde-henvendelser med spørgsmål til leasingkontrakterne, og du forstår betydningen af at kunne svare kunden ordentligt, præcist og imødekommende (kendskab til og interesse for biler er ikke en forudsætning). 
  • Grundlæggende kendskab til diverse kontorsoftware – især Outlook og Excel.
  • Du har god organisatorisk sans og opmærksomhed på detaljen. Kontrakterne er vores juridiske aftale med kunderne og MOTORstyrelsen (SKAT), så det er vigtigt at de indeholder de korrekte oplysninger.
  • Du evner både at arbejde selvstændigt og som en del af et team. Leasingkontrakterne skal udarbejdes i samspil mellem dig, kunden og den pågældende leasingrådgiver.
  • Du har erfaring fra tilsvarende stilling. Erfaring fra leasingvirksomhed er en fordel, men ikke et krav.
  • Uddannelse og baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du trives med administrative opgaver, er detalje-orienteret og god til at planlægge, så opgaverne bliver udført rettidigt.
kontraktansvarlig-til-leasingselskab

Hvem er vi?

FLEXTO er et familieejet leasingselskab beliggende i Støvring. Vores kunder er bilentusiaster, som er villige til at vente på og betale for den helt rigtige bil. Vi har kunder i hele Danmark og har foruden hovedafdelingen i Støvring også en afdeling i Gentofte med én medarbejder.

Vi leverer ærlig og seriøs flexleasing af premiumbiler til private og erhvervskunder, og vi har typisk langvarige relationer til vores kunder.

I Flexto er ordentlighed nøgleordet for alt, vi gør. Vi vil vores kunder, vores medarbejdere og vores virksomhed det bedste.

Over for kunderne betyder det, at vi altid yder ærlig rådgivning og tilbyder en løsning, vi selv ville have lyst til at købe. Vi vil hellere sige nej tak til en kunde end sælge noget, vi ikke kan stå inde for.

Over for medarbejderne betyder det, at vi vægter ordentlige og attraktive vilkår og et godt arbejdsmiljø. Vi er ikke bedre, end de folk vi ansætter. Og vi investerer i dem både individuelt og kollektivt. Vi glæder os over, at medarbejderne har lyst til at være hos os i mange år ad gangen.

Over for virksomheden betyder det, at vi tør tænke langsigtet frem for at jagte hurtige men tvivlsomme resultater. Vi insisterer på at drive en sund forretning, hvilket afspejler sig i lange kunderelationer og høj kunde- og medarbejdertilfredshed.

DSC05245

Her kommer du til at arbejde.

Vores kontor ligger i Støvring, hvor vi i juni 2023 er flyttet ind i nyopførte egne lokaler – så du kommer til at arbejde i helt nye og moderne rammer.

Vi deler kontor med vores søstervirksomhed Stepto A/S, der beskæftiger sig med regnskaber og økonomisk rådgivning for små- og mellemstore virksomheder. De to virksomheder arbejder side om side, og vi anser hinanden som kolleger, selvom vi er ansat i forskellige virksomheder. Du vil således have en dagligdag med ca. 30 kolleger i alt.

Kulturen og atmosfæren på kontoret er uformel, afslappet og præget af et rigtig godt kollegaskab.

DSC05232_2-scaled

Vi modtager ikke længere ansøgninger til denne stilling.

Tak for din interesse.

Sådan søger du.

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, og mener du opfylder kvalifikationerne, opfordrer vi dig til at sende din ansøgning og CV til margrethe@flexto.dk.

Vi afholder samtaler løbende og ansættelse vil ske hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen, kan du kontakte direktør Margrethe Brandt på margrethe@flexto.dk eller tlf. 4025 5010.

Vi glæder os til at høre fra dig.